Tuesday, February 8

Sekilas Pandang Jer...

woi org2 kampung!!!
mai2 kita pakat siggah di belog yg 'terpaling amat style ni'..
haha..mmg style ar org kta..entry kali ni aku nk cta pa ek..
ermm..bg la ckup syarat la org kata kn..
meh aku intro sapa aku actually...cewahhh!!!
.......
...
..
jeng jeng jeng...!!!!
nma diberi..tengku mohd khairol yusni ibni tengku mohd khalidi..
beta aku diberanakkan kt pendang,kedah..
ala..kedah tu negeri jelapang padi tuh..(bajet cm org xtw ja kn)..
nma kg aku kg aloq mengkuang..nma cmtu sbb dolu2 byk pkok mgkuang..
ala..pkok mgkuang yg org dok wt tikaq tu..hampa xkn xtw kot..mwahah~~
punca ar!!!
lompat trajang muka sat g kot..haha!!
dh2 mrapu skit2 dh ar..
hmm..aku ni ank sulong..
adek aku 30 3 org..hehe..sorang pompuan n 2 laki2..
mmg org kata ank2 tengku incik khalidi ni mmg smua nsem2 n segak blaka lah..perrgghhh!!
adehh...maleh plop eden nk naip eh..besok2 la plop eh eden smbong...
tu la eden dh koba jgn dok gtai berbelog2 neh..ekau dogil..muahaha!!!
wokeyh..c u letter later la noh..daa~~pewwwiiit!!!

No comments:

Post a Comment